Monday, 18 January 2016

Tetamu Hebat Disember 2015

Cuba korang tengok gambar2 bawah ni..saya terima minggu lepas. Siapakah gerangan blogger yang sinonim sangat dengan kreativiti cam ni..Ya betul3 semestinya dari FAMFTOWER Cantik dan kemaskan? Alhamdulillah..ini gift sempena Tetamu Hebat Disember 2015. Cantik sangat art writing di sampul. Excited bila nama kita orang tulis cantik2 cam ni..terharu^^ 




Bawah ni name plate acrylic sign holder. Ada nama saya siap hiasan dan sticky notes. Semangat  letak kat meja kerja kat rumah ni..hehe^^ Thank You Farrah buat hari-hari sibuk saya lebih ceria dan bermakna ^^ Haa ada kad ucapan Thank You dan craft items untuk saya. Farrah tahu saya memang minat craft ..tapi saya dah lama tak buat craft sejak ada anak. Maklum lah semua barangan craft saya sebelum ni dah selamat anak ambil buat tampal dinding dan buku mewarna Mariepossa. Jadi sejak berblogging semula dan follow blog FAMFTOWER minat datang balik lagi-lagi bila tengok hasil craft yang cantik2. Tak caya korang boleh tengok sendiri kadang2 rasa blog tu macam kedai craft DIY.



Blogger friends are like stars, You don't always see them, but you know they're always there

 Terima Kasih daun keladi semoga selalu dimurahkan rezeki. ^^ Amin


19 comments:

  1. Sangat cantik...sangat sangat cute..

    ReplyDelete
  2. wow! tahniah sebab dapat hadiah dari farrah

    ReplyDelete
  3. Kreatif...rose cik akak dah dapat burung hantu comel,,hihi...
    Kalau dapat besar lagi burung hantu...lagi suja,.hahaha..
    Makseh rose

    ReplyDelete
  4. choooommmmelll sangattt.. tahniahhhh... anyway nak jmput akak singgah blog saya... nak promote kain songkt sarawakk.. hope akak sudii.. thanksss..

    http://wanieseuk.blogspot.my/2016/01/songket-preview.html

    ReplyDelete
  5. Salam singgah sini ros....Alhamdulillah dan tahniah ros....comel kan hasil tangan Farah...

    ReplyDelete
  6. Farrah tu kreatip sgt. ada je idea dia nak buat crafting.

    ReplyDelete
  7. Waaahhhh bestnyaaa dapat hadiah .. dah laaa cantik ^^ rasa macam nak culik bawak lari jee :p

    ReplyDelete
  8. Assalamu'alaikum, Ros. Harap Ros sukalah gift yg tak seberapa tu. Happy crafting! Nanti kalau ada rezeki, saya hantar crafts material lagi. Oh, by the way, saya dah terima owl comel, Ros. Domo arigato!

    ReplyDelete
  9. "Blogger friends are like stars, You don't always see them, but you know they're always there"

    Tersuka pulak dengan dengan quote tu

    ReplyDelete