Saturday, 23 January 2016

Giveaway 2016 Tahun Impian Kita by Mawar Assufi

Terima Kasih MawarAs-Sufi tag akak. Dah tukar url baru rupanya. Nasib sempat lagi join. hehehe. Jom kepada peminat coklat  ramai-ramai kita join. Mawar anjurkan giveaway sempena promosikan pernigaannya iaitu menjual pakaian muslimah dan coklat. Kalau korang nak tahu coklat ni istimewa tau sebab air tangan beliau sendiri. Teruja kan? Jom klik banner bawah ni ya. ^^



Impian Dalam Hidup yang Ingin Anda Capai Dalam Tahun 2016 Ini

Impian banyak dan kebanyakkan long-term planning- so cuma berusaha lebih kuat dan konsisten untuk memastikan halatuju dan matlamat tak menyimpang, dan sentiasa berdoa agar Allah mudahkan segalanya. 

9 comments:

  1. menarik... mungkin akan join kalau ada masa >.<

    ReplyDelete
  2. wah bestnya...rasa mcm kena join je...
    all the best cik ros!

    ReplyDelete
  3. salam kak ros ! macam best je :)
    nak join jugak la :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.

    Terimakasih saya ucapkan kerana sudi join sama Giveaway Tahun Impian Ini.
    Saya hargai penyertaan awak. Tapi, saya akan datang semula jumpaa awak tauu :D Untuk bacaa impian awak semula.. Hehee

    Apa-apa pun All The Best. Tazabar rasanya nak Spread The Love .. See you again .. :) Jemput singgah untuk cek nama awak ya di sini :

    http://mawarassufi.blogspot.my/2016/01/senarai-peserta-giveaway-2016-tahun.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum ..

    Terimakasih dan Tahniah atas penyertaan :)
    Saya doakan semoga impian awak tercapai . Paling utama saya doakan semoga awak kaya dan berjaya di dunia mahupun di akhirah .. Jangan lupa untuk terus submit doa pada Allah supaya dipermudahkan urusan mencapai impian ya. :D

    Esok tengok senarai pemenang ya. Mana tahu bertuah :)

    Saya doakan ya . In Shaa Allah :)

    Salam sayang,
    Mawar Assufi

    ReplyDelete