Friday, 18 December 2015

putus cinta? janganlah sedih..

bila Allah berikan kepedihan dan kesakitan dalam bercinta.bukan untuk kita tidak mempercayai cinta sesama manusia TETAPI untuk memujuk kita agar merasai cintaNya yang lebih tulus dan berharga.


tengok burung ni. kemain dah patah hati dah tu.. haaa jangan macam ni aaa. esok diri sendiri juga yang sakit. heehhe.. :)   

Ada kaitan skip sarapan dengan gemuk dan kurus ? boleh baca akibatnya di SINI SINI SINI

14 comments:

  1. senyum je , Allah kasi pengajaran kan ^^

    ReplyDelete
  2. ina pernah baca ni kat twitter:

    "Allah suruh kau lupakan dia macam mana kau lupakan Allah masa kau bersama dia"

    :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau jenis cinta sampai tak igt tuhan boleh sentap ni kalau baca ...kikiki

      Delete
  3. Nasib tak pernah putus cinta. eh?

    ReplyDelete
  4. belajar dari kesilapan untuk mperbaiki diri di masa hadapan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..insyaAllah lepas ni tak sedih dah mcm burung tu..:)

      Delete
  5. Alahai, parahnya burung tu putus cinta! Shian dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..hati burung sejuk nak beku dah tu..hehe

      Delete
  6. putus cinta mmg sakit. lagi2 bila kita cinta sepenuh jiwa dgn rasa percaya. Allahu. Tersentap sy bila kenangkan balik :(

    ReplyDelete
  7. cinta pada Allah gaks yg kekal.

    alahai burung tu. sian dia...

    ReplyDelete