Wednesday, 9 December 2015

diam! kalau tak nak kena kelar

assalamualaikum.. nah . saya tinggalkan gambar ni buat blogger buddies komen apa lah agaknya dialog yang mungkin sesuai dalam gambar ni. gambar saya ambil dari group wassup. comel dan lucu. korang boleh cuba.saja je ni untuk suka-suka..hahaha.. maklum zaman sekarang ni salah cakap masuk lokap. tukang report kena siasat. salah pemahaman kena kecam. salah post jadi viral.  . silap perhitungan merana badan.. macam-macam . mungkin ada idea lucu untuk gambar bawah ni..  :)  note: semoga selalu aman dalam kebenaran 


29 comments:

  1. diam atau mati, !

    salam kak, heheh memacam sekarang, betul lah salah tulis terus viral

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm. kan yana. apa2 je silap sikit terus viral. dah viral siap sedia je lah dapat kecaman.

      Delete
  2. ' Abang cakap abang pergi mana semalam ! '
    ' Sumpah yang , abang pergi ngeteh je '

    Hahaha

    ReplyDelete
  3. Hahaha! Kelakarlaa gamba ni. Saya siap tunjuk kat org sebelah lagi. Taknak gelak sorang2. :P

    ReplyDelete
  4. Barber: What you want?
    Cat: A moustache cut.
    Barber: Say no more
    >_<

    ReplyDelete
  5. Ayya...Ini mcm pun ado... Lakonan comel sado... lalala :-D

    ReplyDelete
  6. "kau pegi dripada kerusi ni cepat. atau...aku kelar leher kau"
    "okay okay ye aku pegi sekarang"

    hahaha comel betul meow tu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha seram tumpang kerusi kene kelar..

      Delete
  7. kucing bawah tu nmpk dh nak pengsan ;p
    nih gmbr kucing mak ros sendiri keew

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. tak lah wak. ni pic kat group wassup. XD

      Delete
  8. "Baik abang cakap siapa betina tu?"

    hahahhaahhaahahaha comel lah, kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. matilah sape jadi "abg" lissa.. hahaha..XD

      Delete
  9. nasik tambah..
    "baik abang cakap, abang nak PERAWAN ke nak JANDA?" harhar2

    ReplyDelete
    Replies
    1. perawan la.. err janda boleh juga...hahahah

      wak wak..

      Delete
    2. Nak perawan ke janda pun ugut pakai gunting ye, wak? :)

      Delete
  10. Replies
    1. biasa mcm tu busyra- comel tapi sebenarnya seram.hee :)

      Delete
  11. Gurauan yang membinasakan diri sendiri..haha

    ReplyDelete
  12. "Baik ngaku,...kau yang abiskan makanan aku dalam bowl tu kan?!"

    ReplyDelete
  13. "diam diam diam... bulu dada ko ni terlebih panjang. aku trim skit bagi sama dgn bulu2 yg lain ekk..."

    ReplyDelete