Monday, 7 December 2015

aktiviti : harap siap sebelum Tahun Baru 2016

bulan december ada pelbagai aktiviti/urusan yang perlu diselesaikan.. sebelum tu nak remind dari 25 orang ada 4/5 orang lagi blogger buddies dari segmen INI yang belum hantar maklumat diri. so jangan lupa ye. sebelum 25hb Dec 2015 ni sila emailkan maklumat. sekarang saya mula sibuk .mungkin sepanjang bulan ini dan tak kesempatan nak blogwalking dan tinggalkan komen . sibuk sebab eksaited sangat buat kerja ni. tapi ni mukadimah je dulu.


pastu ada banyak benda nak overhaul.. nanti dah siap kita tengok apa yang jadi k. hihihi.

21 comments:

  1. Alamak cik akak terlupa lah roa..kiki..
    Esok insyaAllah cik akak email detail

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh lupa ye..wah tu ah bizi sangat tu cik akak :)

      Delete
  2. hujung tahun semua pakat2 bz,, semoga semua urusan akk dipermudahkan,,

    ReplyDelete
  3. mcm kereta nak overhaul..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la ingat kereta je nak overhaul..yang lain pun kena juga.. xD

      Delete
  4. Replies
    1. belum siap yana. tungguuu.. hihihi

      Delete
  5. salaam singgah dari wanza

    semoga dipermudahkan :)

    ReplyDelete
  6. gud luck, moga smpat siap before new year...cantik nye pandora...

    ReplyDelete
  7. KEJAP JE DAH PENGHUJUNG TAHUN KAN KITA NI

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu eina. mcm tak terasa walaupun hakikatnya banyak cabaran dugaan yang kita lalui sepanjang tahun. alhamdulillah sampai hari ni.

      Delete
  8. Wah, macam projek besar je bunyinya, Ros! Apapun, selamat melaksanakan semua urusan ye :)

    ReplyDelete
  9. Salam singgah pagi ros....semoga di permudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  10. sama ler kita.
    few things need to b settled :)

    ReplyDelete