Sunday, 22 November 2015

Serbuk Asamboi

Cara bungkus dia memang boleh buat orang yang tak tahu terpikir2 serbuk apa je lah yang dijual dalam plastik lutsinar yang dipek kecil-kecil . silap haribulan orang pikir dadah pulak..hrmm ni serbuk asamboi sedap dan femes tu warnanya putih mcm tepung gandum. nak beli sebungkus besar tak jumpa yang ada yang dah dipek kecik2 cam ni ha. nak beli kene beli banyak bungkus plak. sebungkus o.5o sen . untung tokei kedai meniaga...hihhii 

  


15 comments:

  1. sekali tengok memang org boleh salah faham ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh tapi kalau makan ni, huhuhu. abis semua jambau dalam peti , yana makan jugak dengan epal hehee

      Delete
    2. selagi boleh cicah kan..sampai takda buah lam peti baru boleh stop selalunya :)

      Delete
  2. Benda ni kegilaan kawan-kawan saya masa saya sekolah dulu.

    ReplyDelete
  3. i love asamboi so damn much huhuhuhih

    ReplyDelete
  4. hehe..boleh salah faham tuuu :p

    ReplyDelete
  5. aida biasa tgk serbuk asamboi kaler perang tu.
    kaler putih gini x pernah :)
    yes betul. kalau lalu kastam, nampak ni, sure kena kopek utk dirasa nyum nyum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang putih ni lagi sedaplah aida ..:)

      Delete
  6. Isk...lain pula upa asam boi debunya..hahaha

    ReplyDelete