Wednesday, 11 November 2015

Rokok dan Vape sama je

merokok tu sesuatu yang tabu bagi segelintir masyarakat terutama Jews baik lelaki atau perempuan..tapi kat sini perkara biasa.. merokok dikalangan wanita pun biasa..saya tak kata wanita yang merokok tu teruk sebab 1 hari nanti kalau dia jadi baik mungkin dia lebih baik dari kita yang konon baik ni..pun bukan saya tak kisah kalau lelaki merokok.hrmm..tp bila nampak pempuan bervape- terus rasa bijikmata nak pecah lapan..pastu terbayang kalau diri sendiri bervape- berdoa masa tu saya adalah orang kurang siuman utk buat keputusan bervape - I :

 

23 comments:

  1. salam perkenalan sis..

    smartiesmoo.blogspot.kr

    ReplyDelete
  2. Tah apa yang best sangat gan vape tu. Berkepuk2 asap camtu seronok agaknya diorang tu.

    ReplyDelete
  3. para vapers kat luar sana bangga sangat dengan asap kepul2 dorang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..yg byk asap paling win..:D

      Delete
  4. Walaupum dikatakan vape tu bgs tp tetap ena rasa x bagus juga dr segi sosial..

    ReplyDelete
  5. perempuan pun isap vape sekarang ni hmmm apa nak jadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. walau kita pun bukan bagus sgt..tapi tetap kita sakit mata dan hati tgk kan?

      Delete
  6. keduanya tak bagus utk kesihatan..

    ReplyDelete
  7. tak tahan tgk ramai perempuan bertudung ayu berasap..

    ReplyDelete
  8. betul.. tu yg nak pecah 8 bijimata ni..hehehe

    ReplyDelete
  9. klu pompuan ber vape memang pelik lah sy tengok.. sangat tak setuju...

    ReplyDelete
  10. Isk....kalai dah berasap tu..sama lah spesis kan..
    Minta2 lah kita nie tak terjebak dgn benda cam tu..

    ReplyDelete
  11. ramai yang bervape di kalanga perempuan kak.. Lissa dah biasa tengok.. tapi, tiap kali tengok, tiap kali tu jugak biji matah pecah lapan. haha

    ReplyDelete
  12. rokok dan vape sama je. alasan dorang pon dedua same je. mesti ada point nak berdalih lol hahaha

    ReplyDelete
  13. Rokok n vape.. tak mendatangkan faedah apa2 pun.. bukan perempuan je sibuk bervape.. budak2 pun sama.. hmmm

    ReplyDelete
  14. Cukup menyampah dengan orang yang bervape nie.. Langsung x de rasa hormat pada orang lain.. ikut suka hati dia je nak vape kat mana..

    ReplyDelete