Thursday, 12 November 2015

beberapa jam lagi

segmen akan berakhir beberapa jam je lagi..segmen hingga jam 00:00 13/11/2015 je tau.. malam ni la..so sesiapa yg belum join sila2 kan la ke SINI. untuk yang dah sertai semoga murah rezeki kalian :)


segmen belum selesai so burung hantu cuba kekalkan mata bulat yang cantik tu hingga malam nanti.. eh kata blogger buddies meh la join SINI 


8 comments:

  1. ah nerves nya...rasa macam tunggu result keluar pulak....

    ReplyDelete
  2. eh dah nak tamat eh heheh, kejap je rasanya

    ReplyDelete
  3. Oh malam, ok.saya tunggu :-)

    ReplyDelete
  4. berdebar dgn result kita malam ni :(

    ReplyDelete
  5. Wah burung hantu kaler purple tak de ke..hihi

    ReplyDelete
  6. Tunggu resultnya esok..hehehe ..moga2 ada rezeki :)

    ReplyDelete
  7. Burung hantu dah nak beradu ye..

    ReplyDelete