Tuesday, 27 October 2015

bestnyalah ada kemudahan..

macam ni kan.. ya Allah kalaulah kebun cantik ni..saya yang punya..hihi ,lepas ni  tak perlu nak tanam pokok hiasan dan bunga bagai ..tanam sayur mayur pun okeh..geram tengok..puashati dapat makan sayur banyak..saya suka makan sayur ! pic dari DIY.



17 comments:

  1. Bestnya kalau dpt mcm tu..sejuk mata memandang..:)

    ReplyDelete
  2. Bestnya ada kebun macam ni. Kalau keluar hasilnya mesti rasa puas. Bukan setakat tu, dia pun zikir untuk kita :)

    ReplyDelete
  3. comelnyaa ada taman tanaman macam tu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..biasa tanam pokok hiasan n bunga je nampak comel..ni sayur plak..hihi

      Delete
  4. wah..comel je kebun kita eh...nanti nak soh umi buat macam nie juga lah...
    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.my/2015/10/tinggalkan-link-blog-anda.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok ada rumah sendiri bole buat kat umah sendiri plak..:)

      Delete
  5. Salam singgah sini sis....memang best kalau ada kebun macam ni...tak perlu lagi beli2 sayur nak makan sayur tinggal petik jer...hihi

    ReplyDelete
  6. senang buat kebun mini camni kan :D

    ReplyDelete
  7. alahaii, mulalah berangan nak ada kebun sndiri ni. hehe

    ReplyDelete
  8. tak suka sayur so nak berangan tanam buah kahkahkah

    ReplyDelete
  9. kita berangan je la.. kalau ada ruang macam nie kat rumah pon mesti lalang jer yang tinggi.. hehehe

    ReplyDelete
  10. hai...yaya datang dari Jom Kita Sembang Bersama 35 Blogger...salam perkenalan dari Yaya Cendana :)

    mohon komen murni di

    http://www.yayacendana.com/2015/10/asean-musical-extravaganza-2015-matic.html#comment-form

    terima kasih ^_^

    ReplyDelete
  11. Memang seronok kan Ros, ada kebun macam ni. Nak makan petik je.

    ReplyDelete