Wednesday, 9 September 2015

Korang Tau Tak 2

Assalamualaikum ..

1 Tablet Vitamin C SR mampu bertahan selama 5 jam dalam tubuh kita..:)
Vitamin C Shaklee ni bukan semata2 Asid Askorbik tau..tapi ia merupakan Vit C semulajadi yang hadir bersama komponen2 bioflavonoids asli yang sama khasiatnya seperti korang makan 7 biji OREN berkualiti tinggi..
haa..larat ke nak telan 7 biji oren setiap hari tu..kalau 7 biji OREN biasa pun dah RM10 kan..bayangkan lah nak telan tetiap hari..Cuba kira kosnya 1 bulan..dah rm300..baru oren je belum yg lain lagi..Nak jimat boleh dapatkan SR Vita-C Shaklee ni je.. Murah pun murah..1 botol ada 180 Tablets..untuk 6 bulan ok..

4 comments:

  1. memudahkan kan?
    jalan2 sni pepagi ni...

    ReplyDelete
  2. baru tahu ros, info yang bagus ni :) kak ana jenjalan malam ke sini :)

    ReplyDelete
  3. wah best nye
    kaknoor jenjalan malam kesini jugak

    ReplyDelete
  4. Vitamin C Shaklee memang yg terbaik :)

    ReplyDelete